Jak se Máša a medvěd dostali na led – část #1

Připravili jsme pro vás, naše věrné fanoušky, sérii krátkých článků, v nichž vám chceme přiblížit, jak se celá tahle myšlenka zrodila, jak se snažíme udělat maximum, aby vás naše show ohromila a jak se nám o Máši a medvědovi už i zdá. 🙂

Na začátku byl nápad
Jak jsme se vlastně dozvěděli o Máši a medvědovi? Nu, stejně jako vy. Někteří naši kolegové mají děti a tahle ruská pohádka byla pro ně takříkajíc „povinnou výbavou“. Ti, kdo ji neznali, si ji rychle zamilovali. Věděli jsme, že skoro každé dítě a každý rodič Mášu a medvěda znají a milují. Chtěli jsme však přijít s něčím jiným, speciálním, co by ocenili i nároční fandové téhle skvělé pohádky, jakou Máša a medvěd určitě je. Jelikož část našeho týmu už měla zkušenost s přípravou lední show Mrazík na ledě, navíc si v posledních letech tento druh zábavy získává stále víc příznivců, rozhodli jsme se uvést Mášu a medvěda právě formou lední show.

Licencovaná značka Máša a medvěd
Na úvod jsme udělali dva malé průzkumy. V prvním jsme zjistili, že jsme vůbec první, koho napadlo přijít s lední show na motivy téhle moderní ruské pohádky. V druhém jsme si chtěli ověřit, jestli je i na Slovensku pohádka Máša a medvěd tak populární jako v zahraničí. Ukázalo se, že ano (co dokazuje už více než 12 000 prodaných vstupenek ) a to nás přesvědčilo, že náš nápad zaujme. Nebylo to však tak jednoduché. Máša a medvěd je značkou, na jejíž použití je nutné získat licenci. Pustili jsme se tedy do zdlouhavého, ale nakonec úspěšného procesu získání potřebné licence. Komunikovali jsme se zástupci tvůrců pohádky z ruské společnosti Animaccord a také s dánskou licenční společností INK, abychom po téměř roku vyjednávání a dohadování nakonec dostali ten vytoužený souhlas. Projekt Máša a medvěd na ledě se tedy mohl rozběhnout naplno.

Sdílejte s přáteli:
 

Komentáře